loading...
طاقت بیار
sahar بازدید : 17 جمعه 15 فروردین 1399 نظرات (0)

خرید مبدل DVI به VGA مکا مدل MC16 


قیمت : 14800 تومان


برند : Meka


خرید پستی مبدل DVI به VGA مکا مدل MC16 


قیمت مبدل DVI به VGA مکا مدل MC16 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



مبدل DVI به VGA مکا مدل MC16


 



 



 


 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



 


درگاه DVI در سال ۱۹۹۹ برای اتصال یک منبع ویدئویی به یک منبع پخش کننده طراحی شد. این درگاه انواع مختلفی دارد که تفاوت آنها در تعداد و محل قرار گیری پین ها میباشد، اما قاب پورت DVI در همه یکسان است. از بین آنها DVI-A مختص سیگنال‌های آنالوگ، نوع DVI-D مختص سیگنال‌های دیجیتال و نوع DVI-I برای هر دو سیگنال مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول برای حالت DVI-D استفاده می شود.
درگاه VGA داده‌های تصویری را به صورت آنالوگ منتقل می‌کند. مبدل DVI_VGA برای انتقال تصویر از کیس یا لپ تاپ به مانیتور، تلویزیون و ویدئو پروژکتور استفاده می شود. در این محصول درگاه VAG یک پورت 15 پین دارد و درگاه DVI یک پورت 29 پین دارد. این مبدل کار تغییر پورت جهت استفاده کابل VGA را خواهد داد و یا ممکن است برعکس باشد و شما مانیتوری دارید که فقط DVI را پشتیبانی می کند و دستگاه کامپیوتر ، لپ تاپ و... VGA را ساپورت میکند می توانید با این تبدیل اتصال را برقرار نمایید.
در هنگام خرید به پورت دستگاه خود دقت نمایید و آنرا با تصاویر و مشخصات محصول تطبیق دهید.


 



تصاویر بیشتر


 



مبدل DVI به VGA مکا مدل MC16
مبدل DVI به VGA مکا مدل MC16



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.






 


 


خرید مبدل DVI به VGA مکا مدل MC16 ارزان , مبدل DVI به VGA مکا مدل MC16 با قیمت ارزان , خرید Meka ارزان , Meka با قیمت ارزان , خرید پستی مبدل DVI به VGA مکا مدل MC16 ,خرید اینترنتی مبدل DVI به VGA مکا مدل MC16, خرید مبدل DVI به VGA مکا مدل MC16 با قیمت 14800 ,خرید مبدل DVI به VGA مکا مدل MC16 فقط 14800 ,خرید Meka مبدل DVI به VGA مکا مدل MC16 ,خرید Meka با قیمت 14800,kharid مبدل DVI به VGA مکا مدل MC16, gheymat مبدل DVI به VGA مکا مدل MC16  

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو